تاثیر ریدایرکت 301 بر سئو
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت از این مشاجره‌ها که بگذریم، به حیث شما انتقال نشانی با ریدایرکت 301 در وردپرس چه اثری بر سئوی وب سایت داراست؟

در قبلی با تغییر‌و تحول نشانی و به کارگیری از ریدایرکت 301 در وردپرس کلیه ما نگران می‌شدیم. حتی‌د‌ر بعضی موردها مشاهده می‌گردد اکثری به جهت همین کاهش مرتبه پروتکل وب سایت خویش را از HTTP به HTTPS تغییر و تحول نداده‌اند که ابدا حادثه جالبی وجود ندارد. چون با این تغییر تحول مرتبه وب سایت چندین درصدی کاهش پیدا کرده و ضربه‌ای به آن وارد می شد. همین فرمان در اکثری موردها سبب به کارگیری از نشانی‌های بی‌ربط گردیده و ما‌را از روال صحیح و استاندارد به دور می کرد. ولی اینک گوگل اعلام کرده که به هیچ وجه مشکلی با این زمینه ندارد و با انجام عملیات ریدایرکت چه برای نشانی‌های داخلی تارنما و چه برای دامنه، خطری درپی ندارد.

ریدایرکت 301 یا این که 302
به عبارتی‌طور که ریدایرکت 301 موجود هست، ریدایرکت 302 نیز وجود دارد. صرفا تفاوت این دو در موقتا و قطعی بودن آن میباشد. در واقع ریدایرکت 301 در وردپرس یک تغییر و تحول نشانی اثبات و قطعی میباشد البته در 302 این‌چنین وجود ندارد. یعنی تماما موقتا میباشد و بایستی حواستان باشد که اشتباهی به جای یکدیگر به فعالیت نبرید تا سبب ساز به وجود داخل شدن خطاها و خسارت رساندن به جايگاه تارنما نشود.

البته از هر دو طریق هم که به کار گیری فرمایید سازه به ضابطه نو گوگل با هیچ کاهش جايگاه‌ای مواجه نمی‌گردید. البته مورد‌ای که می بایست به آن دقت نمایید این میباشد که برای هر کاغذ‌ای قرار وجود ندارد این فعالیت را انجام دهید یا این که از این قابلیت و امکان به وفور به کارگیری نمایید. عملکرد فرمایید مدام با صرفه فعالیت فرمایید. اینکه بخواهید ریدایرکت 301 در وردپرس را به هر ورقه نامرتبطی بدهید، حتما سکو‌ای اخذ نمیکنید و به اختلال برمی‌خورید. پس ظریف باشید می بایست انتقال نشانی با ریدایرکت 301 در وردپرس را به سیرتکامل‌ای اجرا نمائید که ترافیک از ورقه قبلی به برگه نو منتقل شود خیر اینکه پاک بشود.

با این ۶ مبادرت او‌لین وبسایت گوگل باشید
چه هنگامی می بایست از ریدایرکت 301 به کارگیری کنیم؟
بهتر میباشد بدانیم که چه هنگامی دقیقا می بایست از ریدایرکت 301 استعمال کنیم و چه وقتی استعمال از آن اثرگذار میباشد؟ در بنا شده در یک‌سری گزینه به کارگیری از این مدل ریدایرکت ضروری میباشد:

دایرکتوری مسیر نصب وردپرس خویش را تغییر و تحول دادید.
وقتی که دامنه تارنما خویش را عوض میکنید.
هنگامی که ساختار لینک یکتای مطالب را تغییر و تحول می‌دهید و میخواهید یوزرها به پست تازه منتقل شوند.
در‌صورتی‌که که میخواهید یک مقصد کانونی را روی ورقه اصلی خویش نگهداری نمایید.
فواید استعمال از ریدایرکت 301 در تارنما
redirect- فواید به کارگیری از ریدایرکت
فواید استعمال از ریدایرکت 301
اکنون میخواهیم ببینیم به کارگیری از ریدایرکت 301 در وب سایت دقیقا چه سودی به حالا وب سایت ما دارااست و در واقع به چه دردی می خورد.

تجربه یوزرها در بازدید از وب سایت شما
هنگامی که شما نشانی‌هایی را در وب سایت خویش تغییر تحول می‌دهید، قطعا نشانی پیشین ما ایراد 404 مواجه می گردد و یوزرها با مشاهده آن با یک برگه 404 مواجه گردیده که حقیقتا برای شما خطرناک میباشد. چون آن را خیلی سریع رها کرده و بیخیال وبسایت شما می گردند. برای اینکه یوزرها خویش را از دست ندهید، بی تردید از انتقال نشانی با ریدایرکت 301 در وردپرس به کار گیری فرمائید.

موجودیت در موتورهای کاوش
مطالب و صفحه های وبسایتتان در موتورهای کاوش بعداز چندی ایندکس خواهد شد. شایسته ترین مورد پس از تغییر تحول نشانی‌ها، استعمال از ربدایرکت 301 میباشد تا خللی در تلاش تارنما به وجود نیاید و گوگل متوجه میشود که نشانی پیشین به نو منتقل شده‌است. تنها پاره ای عصر می برد تا این مورد بوسیله گوگل سنجیده شود.

مشکلات رایجی که در ریدایرکت 301 می بایست رعایت کنیم
تا اینجا به ترازو اهمیت ریدایرکت 301 پی بردیم البته مشکلات رایجی موجود هست که ممکن میباشد مرتکب گردید. به این ترتیب برای اینکه مبتلا چنین خطاهایی نشوید، بد وجود ندارد با آنها آشنا گردید.





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: